5 kroków do stworzenia skutecznej kampanii POS

Projektowanie i produkcja materiałów POS, to proces angażujący specjalistów z wielu dziedzin, począwszy od marketingu, reklamy, designu, a skończywszy na technologii produkcji. Przede wszystkim wymaga kreatywności i otwartego umysłu. Dlatego wciąż poszukujemy nowych rozwiązań oraz ciekawych zastosowań dla materiałów, które stosujemy w produkcji. Wszystko po to, by dać klientowi najlepszy z możliwych produkt, by zaskoczyć go oryginalnością i funkcjonalnością projektu.

Zatem, jak dokładnie, krok po kroku, wygląda proces tworzenia ekspozytora, display’a czy standu reklamowego?

Krok 1. 

Briefing – precyzujemy oczekiwania klienta względem kampanii POS

Na tym etapie chcemy się dowiedzieć jak najwięcej o naszym kliencie i o jego projekcie. Interesuje nas, kto jest jego grupą docelową, jaki jest cel kampanii i jaki budżet klient planuje na nią przeznaczyć. Bardzo jasno precyzujemy oczekiwania względem nas jako wykonawcy projektu i ustalamy harmonogramu działań.

Wszystkie te dane pozwalają poznać cele biznesowe naszego klienta i zyskać pewność, że dostarczymy rozwiązanie, które będzie adekwatne do jego potrzeb.

Krok 2. 

Projektowanie – czyli jaki POS i z jakiego materiału?

Gdy już mamy wiedzę jaki jest ogólny zamysł kampanii POS, zespół grafików i designerów tworzy wstępny projekt oraz wizualizację. Następnie technologowie określają, jakie materiały i w jaki sposób zostaną zastosowane w produkcji. To kluczowy etap, bowiem od pracy całego zespołu projektowego zależy, jak POSy będą oddziaływać na grupę docelową. Dobrze zaprojektowane POSy np. takie jak standy reklamowe nie tylko mają za zadanie przyciągać uwagę konsumenta, ale również wzbudzać emocje.

Projektanci mierzą się więc z trudnym zadaniem adaptacji wizji marketerów do realnych możliwości produkcyjnych.

Krok 3. 

Prototyp – testujemy POS

Kończąc etap projektowania przystępujemy do prototypowania. Chcemy zyskać pewność, czy zaproponowane w projekcie rozwiązania sprawdzą się. Testujemy funkcjonalność prototypu oraz wytrzymałość materiałów. Na tym etapie często rewidujemy wstępne założenia, by uczynić projekt jeszcze doskonalszym. Jeśli klient zaakceptuje ostateczny kształt prototypu przystępujemy do produkcji całego nakładu.

Krok 4. 

Produkcja POS – centralizacja procesów produkcyjnych

Jeśli prototyp w pełni odpowiada oczekiwaniom naszym i klienta, rozpoczynamy produkcję. Własny zaawansowany technologicznie park maszynowy pozwala nam, na przeprowadzenie wszystkich etapów produkcji w jednym miejscu. Wobec powyższego mamy pełną kontrolę nad całością zamówienia i możemy zaproponować krótki czas realizacji zlecenia.

Krok 5. 

Logistyka, instalacja – wsparcie po zakończeniu produkcji POSów

Nie kończymy swojej opieki nad klientem z chwilą wyprodukowania ostatniego egzemplarza POSu. Proponujemy wsparcie w zakresie logistyki. Współpracujemy z renomowanymi partnerami logistycznymi, dzięki czemu możemy zorganizować dostawę w dowolne miejsce w kraju, a w zależności od rodzaju projektu i zaplanowanych działań, możemy również zaoferować profesjonalny montaż w POSów w punktach handlowych.

Tags: Brak tagów

Comments are closed.