reklama-w-oknie-sklepu

Materiały POS a doświadczenie klienta: jak one wpływają na decyzje zakupowe?

Pozytywne doświadczenia klienta odgrywają znaczącą rolę w procesie decyzyjnym dotyczącym zakupów. Firmy, które chcą skutecznie konkurować na danym rynku, powinny zadbać o właściwy wizerunek swojej marki w każdym punkcie kontaktu z klientem. Materiały POS są narzędziem marketingowym, które pozwala wpłynąć na odczucia klienta detalicznego. Ich odpowiednie zastosowanie w miejscu sprzedaży, ma na celu przyciągnięcie uwagi klientów i skłonienie ich do dokonania zakupu. Rozwój technologii oraz zmieniające się oczekiwania klientów sprawiają, że materiały POS mogą przybierać różnorodne formy. Chcesz wiedzieć czym są materiały POS oraz jak mogą wpływać na doświadczenia klientów? Przeczytaj poniższy tekst.

wyprzedaż w sklepie

Czym są materiały POS i gdzie się je stosuje?

Czym są materiały POS i gdzie się je stosuje? We współczesnym, szybko zmieniającym się krajobrazie handlu detalicznego materiały POS (ang. point of sale) stanowią kluczowy element strategii marketingowych. Są to narzędzia wizualne, które nie tylko ...

osłona na ladę ze szkła akrylowego

Jak obrabia się szkło akrylowe?

Szkło akrylowe to zazwyczaj przezroczyste tworzywo sztuczne, w skład którego wchodzi głównie PMMA poli(metakrylan metylu). PMMA to tylko jedna z nazw, jaką określa się ten materiał. Szkło akrylowe współcześnie określa się często też jako pleksi. To niezw ...

produkcja POS

Jak wygląda produkcja POSów?

5 kroków do stworzenia skutecznej kampanii POS Projektowanie i produkcja materiałów POS, to proces angażujący specjalistów z wielu dziedzin, począwszy od marketingu, reklamy, designu, a skończywszy na technologii produkcji. Przede wszystkim wymag ...